Subject: Kvaliteedijuhtimissüsteemi nõude täitmisest
From: "Miia-Kersti Sultsmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 11:38:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Määrus „Tervishoiuteenuste kvaliteedi ja patsiendiohutuse tagamise nõuded“
sätestab tervishoiuteenuse osutaja vastutuse  kvaliteedijuhtimissüsteemi
loomise ja  osutatava teenuse kvaliteedi eest. AS Põlva Haiglas on  loodud
kvaliteedijuhtimissüsteem  ISO 9001:2015 alusel. Kas haigla peab
kooskõlastama kasutatava kvaliteedijuhtimissüsteemi Terviseametiga
(määruse lõige 5).  Kui  jah, siis kuhu, kellele ja mis kujul tuleb
dokument saata?

Lugupidamisega

Miia-Kersti Sultsmann | Kvaliteedispetsialist

Põlva Haigla AS |  Uus tn. 2, Põlva | 63308
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  |  <http://www.polvahgl.ee>
www.polvahgl.ee
 <tel:+3725167760> +372 5167 760